Csodálatos Afrikai Kalandjaim

Csodálatos Afrikai Kalandjaim

Csodálatos afrikai kalandjaim

Előszó

2015. március 24. - Lagenknüll

Szerbusz kedves Barátném !

 

 

         A Thzmbukta Hotelbõl írok most Neked, itt vagyok Közép-Afrikában, egy Port Fészek nevû kikötõben. Iszonyú a hõség, fülledt, párás meleg van. Épp vadul villámlik, s dörög az ég. Most eleredt az esõ is. Legalább egy kicsit hűsít. Egyébként nagyon kedvesek a bennszülöttek itt a hotelben, és viszonylag tiszták a szobák is. Egész jó a koszt, nem panaszkodhatom.

Eredetileg csak pár napot akartam itt tölteni, és visszautazni Európába, de az idõjárási viszonyok miatt tovább kell maradnom. A sok esõ hatására ugyanis a Wundoba folyó megáradt, az utak járhatatlanok, hajó pedig csak két hónap múlva jön legközelebb. A kajmánok ilyenkor mindig ingerlékenyebbé válnak. A szegény londíner is hogy megjárta, pedig csak horgászni akart, de egy kajmán elvitte .. Csak a horgászbotját találták meg a parton. Nehéz dolgok ezek.

Persze, ilyenkor az esõ elõl bemenekülnek a gekkók, és még megannyi állat a fedett épületekbe. Valamelyik nap én is találtam egy zhoam-zhoam békát az ágyam alatt, na azóta bezárom az ablakom, ha esik. Mindig gin-t és portorico-i rumot iszok, ez jó a malária ellen. A víz amúgy is ihatatlan errefelé. Képzeld, elmentem oroszlánvadászatra is, de az oroszlánok már mind elmenekültek a kajmánok elõl. Sok kalandban volt részem mostanában, de mint az Te is tudod, keményebb fából faragtak engem, mintsem meghátráljak az izgalmak elől.

Most azt hallgatom, hogy dobol az esõ az ablakomon. Miután elõreláthatólag jó darabig kell még idõznöm itt, elhatároztam, hogy eddigi afrikai kalandjaimról jegyzeteket készítek. Ez úton küldöm el hihetetlen és csodálatos afrikai kalandjaimat, sok-sok szeretettel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodafrika.blog.hu/api/trackback/id/tr207300243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása